The Sims 3 -

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

Ängla barn och ...

Av Tilda - 18 november 2011 17:43

ledigt tills Tisdag,*puttar bort alla läxor som ligger framför mig*

är ni lite peppade på ängla barn?joo,själv längtar jag till nästa del kommer ut,KANSKE kommer troligen en ny berättelse ut idag,men först av allt en ny del på ängla barn den är troligen ute 19:00 eller 20:00 ni får se! ..och ni får se hur det är i familjen just nu,förra delen slutade ju lagom bra,dom blev i samms,men kommer dom att vara det i denna del? det får ni se,psst.ska bada innan eller  efter,hhmm kan inte riktigt bestämma mig,sedan ska jag göra ett till inlägg i rampljuset,så att jag får lite mer besökare som kanske håller i kanske 2-3 dagar,*suck*...förresten vad tycker ni om min nya design som jag faktiskt inte tagit upp i bloggen,tycker att det blir lite tråkigt att ta upp designen bara i 1 inlägg,och bara skriva om den..haha* har haft små möten om den,och japp den blev ju faktiskt riktigt bra!

ni känner säkert igen paret,som jag skrev om för ett par dagar sedan,lespiska och riktigt söta!

Det var faktiskt ett tag sedan jag fick en kommentar,var gulliga och lämna en! så blir jag riktigt glad,fast rampljuset kommer göra suselt!

Förresten?

jag kommer göra regler i bloggen,så ni vet!

kan läsa upp dom här:

Inga bråk i kommentarerna,raderar alla kommentarer då.

  • Har inte låsta inlägg,så ni vet,men om det blir bråk,låser jag inläggen!.
  • Att inte vara elak mot mig,eller någon annan,via att vara anonym,eller något "fejk namn" eftersom man kan spåra via din så kallade IP adress,och då kan man bara kryssa i rutan : "Blockera från sidan" så att den personen inte kan vara inne på min sida (den personen)...men som tur är ni så gulliga,så att man bara vill krama er,att ni faktiskt inte skriver elakt.
  • Och anmäler dom elaka,via polisen!  och det vill man ju inte göra till sina läsare,*suck*...vet 

förresten?:

vill du ha något specielt sims spel som man kan hitta billigt? jo du kan kommentera detta inlägg eller

skriva till:thesiiimskontakt@live.se eller via min facebook-sida (gilla) men annars bara via min chattbara andvändare som ni kan hitta här! det är bara kopplat till bloggen alltihopa,så den man kan chatta med mig på (den är till där för att svara på era frågor bara online.)

Och ni som undrar hmm...vart kan man chatta med dig,vad heter du på facebook?

jo nämligen thesims Tilda (man kan ej ha 3 iii:n i namnet..*suck*)

Hitta mig på facebook genom att klicka här! tryck adda!

Jag är inte ute efter något mer än att svara era frågor om sims,inget annat.

Ni kan också nämligen skrolla lite i Menyavdelningarna och se om ni hittar att det står såhär ungifär:

"Antagligen maila mig blalblalblallbal och sedan står det eller via min chattbara facebook som ni hittar här"

när nu klickar på "här" då kommer ni fram,på menyavdelningarna alltså!ha det gött!,snart kommer en Ängla barn del,


men frågan är önskar ni något sims som ni vill ha billigt,så ska jag göra ett inlägg om vart simset finns billigast! 

 
 
Holly

Holly

18 november 2011 19:17

Bara så att du vet lesbiska stavas lesbiska och inte "lespiska"
Skulle bara säga det ^^

http://vampires.bloggplatsen.se

Tilda

18 november 2011 20:08

oh märke det,tack för "märkning"

 
Emmelie

Emmelie

18 november 2011 22:16

Hej, såg att du hade lagt till ett youtube clip i din meny. JAg skulle också gärna vilja kunna det men vet inte hur man göra, snälla skulle du kunna svara i min gästbok på min blogg om hur man gör?
Skulle betyda så mycket.
Ps. Riktigt snygg blogg :) Ds

http://www.emmeliestentr.bloggplatsen.se

Tilda

18 november 2011 23:14

åh vad gulliga komplimanger,kommer tyvär inte fram på din sida,du tar ett klipp på youtube,sedan skrollar du ner,då står det "bädda in" klickar du där och sedan tar du koden,du går sedan in på "inställningar" (här på bloggplatsen) och sedan på menyavdelningar,och sedan skriver du en rubrik,och sedan klickar du på texten-HMTL och sedan klistrar du in koden och klickar spara,taddaaaaa du har musik!

 
Ingen bild

Cornelia

18 november 2011 23:12

Hejhej, jag har en fråga till sims. Jag vill verkligen ha mer frisyrer! vet du ngn sida elr så man kan hitta några fina frisyrer?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 16 juni 2014 20:05

Jag som Sims älskare har faktiskt inte uppdaterat eller spelat på flera månader.  Men ändå dyker någon bloggläsare in här var dag! Kan inte säga att jag är tillbaka riktigt ännu, men definitivt efter sommaren.  För min nuvarande data går varken att...

Av Tilda - 1 december 2013 17:21

Sims för 199 kronor på CDON. Pass på att fynda!  Hoppas mina föräldrar har beställt!  För jag önskar Årstider, Semesterparadis & Universitetsliv + en extern disc. Annars får jag vänta tills den 16 Januari då jag blir 14.     ...

Av Tilda - 5 november 2013 18:57

Hitta en artikel på I fokus.  Den var väldigt välskriven och svarar på era frågor, förhoppningsvis! Hur dog simmen, hur ser du det? Hur kan du forsätta, graviditet osv... Kolla in här ---> SIMSSPÖKEN I FOKUS ...

Av Tilda - 5 november 2013 18:52

Längtar så otroligt mycket efter att bli ägare till några nya Sims! Eftersom högen MÅSTE uppdateras, förr eller senare. Spelen som står på listan är: The sims 3 årstider, the sims 3 universitetsliv, the sims 3 semesterparadis... Funderar på att ö...

Av Tilda - 3 november 2013 15:21

   

Skriv något snällt i Gästboken

Denna blogg skapades 14 Oktober 2011 -

 

  

Kontakt:

Tildajafarzadeh@gmail.com

 

Nytt: Omröstningen

Vad tycker du om The Sims 3 Into the future? Få din röst hörd på den nya omröstningen i menyspalten 

 

Kommande:

-Uppdateringar

 

Bara så ni vet:

-Uppdaterar mest troligen på lov

-

Fråga mig.

Har du problem med ditt spel?

Undrar du vilket Sims som har si & så.

Bra download sidor? Det är upp till dig att fråga! 

Regel:Detta är en frågeruta så om du har en tävling

skicka den inte ens.

 

Du får oftast svar inom de kommande 24 h om jag inte uppdaterat att jag är borta -

 

13 besvarade frågor

Presentation

Hej Simmers!

Jag heter Tilda & är en tjej född år - 2000

I denna blogg får du allt från tips, fusk & guider till mina dagliga föremål och såklart mycket mer.

 

 

Mina Sims!

Jag vet mycket om alla Sims.

Så tveka inte att fråga om du har krångel eller frågor.

Min simssamling har uppdaterats dessutom

 

 

1.The sims 2

2.The sims 2 Djurliv

3.The sims 3

4.The Sims 3 Kvällsnöjen

5.The sims 3 Medeltiden 

Rösta.

Vad tycker du om "The Sims 3 Into the future" ?
 Det är jättekul!
 Ångrar att jag köpt det...
 Det är väl helt okej, men ångrar inte att jag köpt det
 Bland de bästa Simsen
 Du måste köpa det!!! Så kul!!!
 Inte köpt det. Samlar!!!

Det är din kommentar som räknas

Det är din kommentar som räknas.

Jag som äger bloggen vill få kommentarer, vill att ni faktiskt också ska få ha egna åsikter om si & så!

Alla kommentarer publiceras utan granskning & så vill jag att du ska veta några saker innan du kommenterar:

 

1.Kommentera inget som t.ex är "är du tävlingssugen kika in..."

2.Om du har en fråga?kan du antagligen maila mig på thesiiimskontakt@live.se eller via min chattbara facebook här !

Så skriv om ämnet på inlägget & ingen tävling eller så...för är heller aldrig med på sådana tävlingar.Tack för er uppmärksamhet.

3.Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Fråga inte bara mig,fråga dessa också!

Dom kan ge svar också,så kika in & kommentera dom!:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kika igenom!

Pumpkin

Ovido - Quiz & Flashcards